вторник, октомври 14, 2008

Debian чорапи vs. WIN сандвичи

Леле, като видях предния пост, чак се засрамих :(, а това не става лесно :((. По-лошото е, че чак сега го виждам :(, но съм твърдо решен да си поправя грешката като блог-на.
Сега сериозно - наистина бях позабравил това място за известно време, но онзи ден си спомних и ето че днес реших да направя и първия си пост. Опа, той даже не бил първия. Май ще си остана за септември с толкова пропуски в материала.
Добре, вече наистина да си дойдем на темата. Та онзи ден нещо ме подсети за блога. Бяха два чорапа и то не миризливи и забравени, а чисто нови :)). Просто както си пазарувахме във Фантастико и се насочихме към крайната каса (онази дето е до чорапите) Мара забеляза нещо яко и го грабна - о, чудо! - чифт дамски чорапи с логото на Debian. Още ме е яд, че няма мъжки :(((, но както и да е, по-важното е, че на пазара има чорапи с това лого. Не са много - до сега сме намерили 2 бройки, но все пак е нещо, ако някой го кефи - да търси. Аз всеки път оглеждам мъжките, но без успех. При това почти нямат конкуренция - само някакви WIN сандвичи, ама те изглеждат гадно :).

А ето и снимка:

Айде, че този пост стана много дълъг, а както виждате писането не ми е силата :).

2 коментара:

Mateva каза...

Искам да отбележа, че аз веднага накарах Мара и Дидо да ми продадат един чефт от тези чорапи. Не чаках отговор, а просто си ги взех :))

Пререден каза...

За win сандвичите не знам, не съм ги виждал. Относно чорапите, това си си обикновени китайски чорапи. Никой не е имал за цел да пропандгадира свободният софтуер. Китайците си свалят разни картинки от интернет и ги слагат по изделията си. Преди пишеха найк и адидас, но явно онези ги подгониха. Аз съм виждал логото на редхат върху една колична на големия ми син, заедно с още десетина неизвесни ми картинки.